Sider

søndag den 23. januar 2011

Kender I det...

når man næsten ikke kan vente - sådan har jeg haft det idag. Jeg har næsten ikke kunne vente med, at skulle skrive dette indlæg. Måske fordi jeg ikke har haft mulighed før her til aften :-) samtidig har jeg flere gange i løbet af dagen haft flere ideer oppe at vende med hensyn til, hvad jeg ville skrive. Men her får I så lidt om min søndag.
Startede dagen med nybagte boller - koldhævede, så det var dejlig bare at skulle forme bollerne og ind i ovnen. Jeg havde kommet havregryn og hvedklid i og de smager skønt. Måske en dag jeg finder ud af, at lægge opskriften ind, så I også kan smage dem.
Jeg er ved at færdiggøre en skøn bluse i grønne nuancer - strikkes i Drops Delight - til min veninde og havde også strikketøjet med til indendørs fodbold. Håber jeg kan blive færdig i løbet af de næste par dage. Så må jeg se om jeg kan tage et billed så I kan se den

Ingen kommentarer:

Send en kommentar