Sider

tirsdag den 8. februar 2011

FAMILIEFORØGELSE

kan man nok ikke helt kalde det, men alligevel. Et af vores får har læmmet og vi har fået et lille sort lam, der allerede springer omkring og ser ud til at have det rigtig godt. Nu venter vi så bare på, at de 3 andre får også skal læmme, så vi kan få noget godt lammekød til efteråret




 OG SÅ HAR JEG FÅET MIT MOSKUSGARN - det er utroligt flot og helt fantastisk blødt.
 Jeg glæder mig så meget til at strikke af det. Billedet er godt nok ikke blevet helt så godt på grund af lyset



moskusgarn














Har haft en lidt travl uges tid men havde da heldigvis tid til et smut hinsidan og besøge min dejlige veninde. Vi fik den mest vidunderlige bouillon fondue med elg roastbeef, vildsvinefilet og rådyr - det må være dejligt med en mand der er jæger. Det smagte så skønt og jeg håber da jeg skal smage det igen.

Mens jeg har ventet på moskusgarnet,  har jeg strikket på den vest i naviagarn jeg har haft liggende et stykke tid, men jeg har også lige nået at strikke en lille djævlehue og et "fisk" halstørklæde til en venindes 1. barnebarn. Jeg har strikket det i noget Lanett garn jeg var så heldig at købe til 10 kr pr ngl

Ingen kommentarer:

Send en kommentar