Sider

lørdag den 19. februar 2011

YES YES YES

så blev min vest færdig. Jeg købte garn og opskrift på færøerne og havde lidt problemer med, at få en til at oversætte opskriften til dansk. Men nu er den færdig og blevet lige præcis som jeg håbede på. Den er strikket i Navia garn, som er en blanding af Færøsk uld, Shetlands uld og Australsk uld. Dejligt garn at strikke i og det kradser ikke.
Jeg er i gang med en lækker sweater til manden i samme garn, som også har måtte hvile da jeg jo desværre har haft nogle problemer med mit venstre håndled. Og da den bliver strikket i dobbelt garn, er den lidt hårdere at strikke, så lige nu er jeg faktisk i tvivl om, jeg skal forsætte den model jeg er startet eller hive hele molevitten op og strikke en i enkelt garn istedet. Det bliver nok det løsningen for så er der da en mulighed for, at den bliver færdig og jeg ikke får ødelagt mit håndled.




Min lille søn - på snart 14 år - efterlyste nogle flere varme sokker, så jeg må lige strikke ogle par til ham - og til den store på 23 år også - så det kommer ugen nok lige til at gå med.

Jeg har også fået lavet en omgang appelsinmarmelade fra unikarina.dk mere - for den 1. portion jeg lavede er forsvundet som dug for solen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar